الأحد

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه علي اللي بيحصلي



شوفتوا الاغنية بتاعت ( علي اللي بيحصلي ..... علي اللي بيجرالي .... لما بيندهلي ولما بيصفالي ) 
حاجه زي كدا بتحصلي اليومين دول .... اه والله 
علي فكرة هيا شافت الكلام اللي مكتوب عليها قبل كدا .... بس ما اتكلمناش فيه لسه , بس اللي حصل اني وانا بكلمها علشان اطمن عليها وهيا في وسط الكلام كدا قالت (حبيبي) ..... ياااااه ياما يااااه , حسيت اني قلبي فط ونط من مكانه , ورحت قولتلها انتي قولتي ايه علشان مش سمعت كويس , راحت قالتلي انا قولت الله يخليك والحمد لله كويسه (علي ما اتذكر لاني ماكنتش مركز غصر في الكلمة اللي اتقالت) وبعدين لا قولتلها اني قولتي حاجه تانيه راحت ضحكت وسكتت , المهم بقي قولتلها انا سمعت والكملة اتسجلت خلاص واللي حصل حصل مع اني شكيت انها تكون لسه عيانه وسخنه فمتقول كلام كدا من غير ماتاخد بالها (بس الحمد لله انا متاكد انها كانت مركزة شوية) بس عقبال بقي ما اطمنت عليها وقفلت وانا كنت بكلمها وانا في الشارع , قفلت من هنا وقعدت اعمل بايدي زي الجناحات وحسيت اني برفرف وكدا يعني , وقعدت اغني الاغنية بتاعت عبد الحليم حافظ اللي هيا ( يا اصحابي يا اهلي ياجيراني انا عايز اخدكوا في احضاني ) كانت فيه واحده معدية وبصتلي .... روحت عملتي نفسي مش ماخد بالي وسكت خالص وكملت طريقي عادي جدا
وبعد كدا كلمتها تاني واتفقنا ان احنا نسيب الموضوع شوية لحد فترة معينة كدا نظرا لعدة مواضيع مش لازم تعرفوها يعني , بس المهم انا حاسس انها كدا يعني وانا طبعاً زي ما انتوا عارفين بقيت كدا يعني اوي .... بس اهو طول ماهيا معايا مش مشكلة وطول ما انا بكلمها وكدا فانا مستعد استني واستني 
والحمد لله

21 التعليقات:

Mohamed Amer Mohamed © 2008 Por *Templates para Você*