الثلاثاء

تسمحولي

تسمحولي اغير حكاية الصور وبس , لاني نفسي اليومين دول اتكلم شوية 
بصراحه بقالي فترة  متغير شوية وده لاني عرفت نوع جديد من الحياة , حياة عمري ما عشتها قبل كدا وطبعاً كلمكم خمنتوا ان السبب في التغيير ده واحده 
اقولكم طبعاً اكيد واحده امال حتبقي ايه!! , هوا مافيش بينا قصة حب ولاحاجه علشان محدش يفهم غلط ولاهي قالتلي بحبك ولا انا قولتلها بحبك بس بينا حاجات كتير اوي كصداقة مش اكتر لحد دلوقتي , يعني بنحب نكلم بعض ونضحك مع بعض وكل واحد فينا بيوصف التاني بكلام لو اتنين بيحبوا بعض مش حيقولوه لبعض ويمكن انا اكتر لاني بصراحه عمري ماشوفت واحده كدا خالص .... حتقولولي الزاي ... حقولكم
عليها صوت رهيب ياما رهيب قمة الرقه في صوتها لدرجة اني بحس نفسي انها بتستعمل معايا التنويم المغناطيسي وعلي فكرة هيا كانت عايزة تبقي مذيعة فعاملة تسجيلات صوتية وانا طبعا عندي التسجيلات دي وبشغلها علي طول وبنام عليها , ضحكتها ....حكاية حكاية والله لدرجة اني بفرح اكتر مابفرح اما الزمالك يجيب جون (طبعا لاني مشجع زملكاوي واكيد طبعا فهمتوا انا اد ايه بفرح بجون للزمالك) وعمري ماكنت افتكر ان فيه حاجه تفرحني اكتر من جون للزمالك ده غير اني بحس ان ضحكتها دي ضحكه مش عادية لا بحسها قنبلة نووية انفجرت فيا , طبعاً ده غير انها قمر بجد والله جدا (يمكن انا شايفها كدا) بس والله هيا قمر بجد وهاتوا مصحف وانا احلفلكم عليه
حد  يقولي هيا دي مشكلة ولاحاجه كويسه ولا ايه .....
رأيي لله ياولاد الحلال 




15 التعليقات:

Mohamed Amer Mohamed © 2008 Por *Templates para Você*