الخميس

شكلي كدا اديتها عين

انا زعلان جدا لان الملاك اللي كنت بتكلم عليها في البوست اللي فات تعبانه جدا وعندها برد جامد , وحاسس اني اديتها عين بس انا عايز اقولها اني افديها بروحي والله من غير حتي ما افكر
بس انا حاسس اني غبي اوي لاني من امبارح كنت بحاول اكلمها بس هيا ماكنتش بترد وكنت عمال افكر هيا مش بترد ليه وكدا وكنت حموت عليها بجد بس الحمد لله بعد طول انتظار لسه مكلمها من شوية وعرفت انها تعبانه وكدا , بس الغريب اني كنت بكلمها وانا مبسوط لاني بكلمها مع انها تعبانه بس والله انا ببقي مبسوط وانا بكلمها ودي حاجه مش بعرف اداريها لانه بيبان عليا , وقولتلها انا زعلان جدا جدا والله لانها تعبانه بس انا مش قادر افصل خالص بي فرحتي اني بكلمها واطمن عليها وبين انها تعبانه وعندها برد واسيرة الفراش
انا بقولها ياريت تعذرني لانه مش بايدي والله .... وكمان بعد الليلة العصيبه اللي عدت عليا علشان ماكنتش بكلمها
فانا بدعيلها انها تخف بسرعه وتقوم بالسلامة وبطلب منكم انكم تدعوا معايا بصفتكم اخواتي (ده بعد اذنكم يعني) 
يارب يارب يارب تقومي بالسلامه ياروح قلبي يارب  

16 التعليقات:

Mohamed Amer Mohamed © 2008 Por *Templates para Você*